.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاري۵۰‬هكتاراز اراضي ميانكاله به بخش خصوصي

استاندارمازندران گفت: در راستاي اجراي مصوبات هيات دولت، ‪ ۵۰‬هكتار از اراضي ميانكاله به منظور احداث تاسيسات گردشگري به بخش خصوصي واگذار شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، "ابوطالب شفقت" روز دوشنبه در هشتمين جلسه كميته طبيعت‌گردي استان مازندران به طرح ارايه شده شركت "طراحان پيرامون" با عنوان "آشتي

انسان با طبيعت در منطقه ميانكاله" اشاره كرد و افزود : اين اراضي پس از انجام تشريفات قانوني به شركت متقاضي واگذار خواهد شد.
وي اظهارداشت: اين شركت موظف است بلافاصله بعد از واگذاري زمين نسبت به شروع عمليات اجرايي براساس نقشه مصوب اقدام نمايد.
وي ادامه داد : شركت مجري طرح گردشگري در جزيره ميانكاله سه ماه فرصت دارد تا پيشرفت فيزيكي طرح مورد نظر را براي بررسي در كميته طبيعت‌گردي به سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري مازندران ارايه نمايد و چنانچه طرح داراي پيشرفت فيزيكي پيش‌بيني شده نباشد نسبت به بازپس‌گيري زمين اقدام خواهد شد.
استاندار مازندران از صدور ‪ ۲۱‬موافقت اصولي براي احداث مجتمع‌هاي بين راهي از سوي اداره كل حمل ونقل و پايانه‌هاي استان خبرداد و گفت : با توجه به مصوبات سفر رياست جمهور در خصوص احداث ‪ ۳۰‬مجموعه خدماتي و رفاهي بين راهي ، حداكثر تا اول بهمن ماه امسال اراضي مورد نياز براي احداث توسط دستگاه‌هاي مربوطه به سرمايه‌گذاران متقاضي واگذار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.